Saya Penjual ESP Shaklee Terbaik di Malaysia

Baca je tajuk entri hari ini memang agak 'perasan' sikit kan. Hihi. Saya berani cakap sebab saya sendiri mempunyai testimoni selepas mencuba ESP Shaklee. Uols boleh baca pengalaman saya mencuba ESP DI SINI. Selain itu, saya akan memberi konsultasi (cara makan, resipi, pantang larang, etc.) kepada customer saya sampai bila-bila (selagi korang simpan nombor saya. hehe). Kotang nak saya COD ke rumah pun boleh asalkan tinggal di Klang ye. Kalau tinggal luar Klang, saya boleh pos barang Shaklee menggunakan Pos Laju @ Gdex sahaja. 

esp shaklee
ESP Shaklee


ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee sangat best untuk korang minum sebab rasanya yang sedap & mempunyai banyak kebaikan kepada orang mengandung, ibu yang breastfeed, orang yang ada masalah kulit & macam-macam lagi. Kalau nak tahu lebih lanjut tentang ESP Shaklee, korang boleh baca entri saya DI SINI

Selain itu, ESP ni HALAL dan korang tak payah ragu-ragu tentang status halal produk Shaklee ini. Setiap tahun Shaklee akan beritahu produk mana yang halal statusnya telah diluluskan. Halal Shaklee dikeluarkan oleh Islamic Services of America (ISA) yang merupakan badan halal luar negara yang diluluskan oleh JAKIM. 

Sijil Halal Shaklee 2014


Jom cepat dapatkan ESP Shaklee sementara promosi ini berlangsung sehingga 31 Oktober 2014 ya. Nak beli click gambar  "Order Now" itu atau boleh contact saya terus di 017-5478807. 





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari (Pengedar Shaklee Klang)
♥ sms/whatsApp: 017-5478807
♥ Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg

♥ COD : Klang area only


0 comments:

Post a Comment