ESP Shaklee untuk Ibu Mengandung

Saya pasti setiap wanita yang hamil ingin memberikan yang terbaik untuk anak di dalam kandungan. Ibu hamil memerlukan diet yang seimbang supaya kita dan bayi mendapat nutrient yang diperlukan. Antara nutrient yang penting adalah protein. Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun ,masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot,perubahan warna rambut,pertumbuhan terbantut,masalah penghadaman & macam-macam lagi. 



Kelebihan ESP Shaklee kepada ibu mengandung:


  1. Menguatkan rahim
  2. Memberi tenaga yang berpanjangan
  3. Meningkatkan sistem imun ibu yang mengandung
  4. Membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah
  5. Membina dan memperbaharui se-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh
  6. Membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi

Saya sendiri mengamalkan ESP Shaklee ketika mengandungkan anak ke-2 saya. Memang berbeza daripada anak yang pertama. Saya sentiasa bertenaga ketika bekerja. Almaklum lah saya ni bekerja sebagai chemist dan bekerja di dalam makmal. Kerja di dalam makmal ni memerlukan saya untuk banyak bergerak. Hihihi. Saya juga tidak pernah MC sepanjang kehamilan saya. Anak saya pon gebu aje lepas beranak. Hewhew.. 

Anak ke-2 saya (Khayla Safiyya)

Testimoni ESP Shaklee untuk ibu mengandung:





So bakal-bakal mommies sekalian, saya sangat mengesyorkan ESP Shaklee untuk kita kekal bertenaga sepanjang kehamilan. Nak lagi best boleh cuba Set Mengandung Shaklee terus. Lagi lengkap dengan semua nutrient yang ibu hamil perlukan. Berminat nak cuba ESP Shaklee? Klik "Order Now" atau hubungi saya di 017-5478807.





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari (Pengedar Shaklee Klang)
♥ sms/whatsApp: 017-5478807
♥ Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg


♥ COD : Klang area only

0 comments:

Post a Comment