ESP Shaklee Makanan Tambahan Terbaik Untuk Ibu Hamil

Makanan Tambahan Ketika Hamil

Tempoh mengandung merupakan tempoh yang sangat membahagiakan untuk setiap wanita kerana waktu itu la kita boleh makan apa sahaja yang kita suka tanpa rasa bersalah. Betul tak? Hihi. Walaubagaimanapun, kita perlu memastikan makanan yang kita makan itu mempunyai khasiat yang tinggi supaya tumbesaran bayi di dalam kandungan tidak terjejas. Antara nutrien yang diperlukan ialah asid folik,zat besi,kalsium & banyak lagi. 

Makanan yang paling banyak kandungan nutrien adalah sayur-sayuran dan buah-buahan. Kebanyakan buah merupakan sumber nutrien yang baik malah merupakan cara paling sihat untuk meningkatkan jumlah kalori harian.  




Selain sayur & buah, supplemen juga merupakan salah satu jalan alternatif bagi kita untuk mendapat nutrien yang secukupnya. Contohnya, multivitamin & asid folik yang selalu kita dapat daripda klinik kesihatan. Uols juga boleh pergi ke link ini ya --> SET IBU HAMIL/MENGANDUNG SHAKLEE

ESP SHAKLEE MAKANAN TAMBAHAN TERBAIK IBU HAMIL


ESP SHAKLEE


Ketika mengandungkan anak ke-2 saya, ESP Shaklee merupakan 'kawan baik' saya sepanjang masa. Kenapa?? Sebab.. bila minum ESP Shaklee ini bersama dengan fresh milk memang sedap gila & saya sentiasa bertenaga walaupun bekerja. MC memang tak ada langsung sampai ramai tak percaya saya mengandung sebab aktif saje bekerja. Penangan ESP Shaklee. Hihi.

Indeks glisemik ESP yang rendah iaitu 39 memang sangat sesuai untuk ibu hamil yang menghidap kencing manis. ESP Shaklee memastikan paras gula dalam darah kita rendah. ESP Shaklee juga selamat untuk dimakan kerana ia dihasilkan daripada soya yang non-GMO (genetically modified organism). GMO adalah organisma yang telah diubah genetik asalnya. Lazimnya, GMO bertujuan untuk memperbaiki sesuatu characteristic supaya ianya menjadi lebih elok daripada genetik asalnya. Tetapi banyak pendapat mengatakan GMO ini berbahaya kepada kesihatan manusia. So, jangan risau pasal ESP Shaklee ini sebab ianya SELAMAT... Anak saya pulak bila lahir je memang gebu aje kulit dia walaupun dah terlewat 8 hari lahir :).. Jom tengok testimoni ibu-ibu yang sudah mencuba ESP Shaklee ini.


TESTIMONI ESP SHAKLEE UNTUK IBU HAMIL










So bakal-bakal mommies sekalian, saya sangat mengesyorkan ESP Shaklee untuk kita kekal bertenaga sepanjang kehamilan. Nak lagi best boleh cuba Set Mengandung Shaklee terus. Lagi lengkap dengan semua nutrient yang ibu hamil perlukan. Berminat nak cuba ESP Shaklee? Klik "Order Now" atau hubungi saya di 017-5478807.





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari (Pengedar Shaklee Klang)
♥ sms/whatsApp: 017-5478807
♥ Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg



♥ COD : Klang area only

1 comments:

The AQ Camaraderie. said...

memang best ESP ni.macam2 kelebihannya.....dah lepas pantang lagi penting juga kan...

Post a Comment