Susu Banyak dan Kulit Cantik Dengan ESP Shaklee

Salam ceria pembaca blog mommafiyya yang comel-comel belaka! Kalau baca tajuk entri hari ini mesti korang semua super excited kan? Terutamanya para ibu macam saya ni yang sedang melaksanakan misi penyusuan susu ibu selama 2 tahun.



Kebaikan ESP Shaklee:

1. “Milk booster” bagi wanita yang menyusukan anak
2. Membantu memekatkan susu badan
3. Membekalkan tenaga dan membakar kalori
4. Menyuburkan kesihatan rambut,kuku dan otot
5. Membantu menghilangkan parut jerawat
6. Menjadikan kulit muka halus dan gebu
7. Mengawal paras kolesterol
8. Membuatkan kita berasa kenyang (sesuai untuk mereka yang berdiet)
9. Menjaga kesihatan jantung
10. Mengurangkan tekanan darah tinggi


Betul ke ESP Shaklee boleh banyak kan susu dan jadi kan kulit kita cantik? Betul uolsss.. Jom tengok gambar saya dekat bawah ni. Saya tidak pakai apa-apa makeup dan tidak edit langsung gambar ni. Hasil pengambilan ESP Shaklee selama 2 tahun. Jerawat malu-malu nak tumbuh & kulit pun tidak kusam. Hewhew.. 




Anak ke-2 (5 bulan) saya masih lagi menyusu badan dan saya tidak perlu risau tentang stok susu saya sejak mengamalkan ESP Shaklee & Alfafa Shaklee. Kedua-dua ini merupakan milk booster & wajib saya makan setiap hari. Sekali pam saya boleh dapat 5-7oz. 3 kali pam di tempat kerja saya boleh dapat dalam 15-18 oz. Ibu-ibu kena amalkan konsep SUPPLY VS DEMAND ya. Kalau makan Shaklee tapi pam sehari sekali sahaja memang sikit saja lah susu uols ye. Para ibu yang sedang berpantang sekarang ini saya nasihatkan supaya kumpul stok susu  mulai sekarang. Bila dah mula kerja nanti, kita tak perlu risau lagi tentang stok susu kita. Gambar di bawah merupakan stok susu saya semasa menyusukan anak pertama (2012-2013) & anak ke-2 (2014). Gambar ke-2 & ke-3 merupakan hasil mengepam di tempat kerja. 






TESTIMONI ESP SHAKLEE:












Best kan tengok testimoni mereka yang banyak susu & kulit cantik selepas mencuba ESP Shaklee. Jom cepat dapatkan ESP Shaklee sementara promosi ini berlangsung sehingga 31 Oktober 2014 ya. Nak beli click gambar  "Order Now" itu atau boleh contact saya terus di 017-5478807. 





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari (Pengedar Shaklee Klang)
♥ sms/whatsApp: 017-5478807
♥ Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg

♥ COD : Klang area only

1 comments:

Unknown said...

Waaa..bestnye bila susu meriah..Nice info!! persediaan untuk penyusuan 2nd baby..wish me luck!!
(mood: menunggu baby taknak keluar2..huhu)

Post a Comment