Benarkah GLA Complex Shaklee mampu membantu wanita yang mahu hamil?

GLA Complex boleh membantu untuk hamil? Biar betul? Boleh.. Dengan izin Allah. :) GLA Complex ini hanya lah salah satu usaha kita untuk hamil. Macam mana GLA Complex ini boleh membantu anda untuk hamil? 

GLA membantu wanita untuk menghasilkan mukus/bendalir serviks yang dipanggil "egg white cervical mucus". Bendalir ini akan menolong sperma lelaki untuk berenang ke uterus & tiub fallopio untuk mencari ovum/telur wanita. Bendalir ini juga membantu sperma untuk hidup di dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Ini meninggikan lagi kebarangkalian untuk mengandung. 

Selain daripada itu, GLA juga membantu mereka yang mempunyai period /haid yang tidak teratur kembali normal. Salah satu sebab susah untuk hamil adalah haid yang tidak teratur. Kedatangan haid yang tidak menentu mungkin berpunca daripada ketidakstabilan hormon. Bukan itu sahaja, ada di kalangan wanita mengalami simptom-simptom lain yang tidak menyenangkan seperti kekejangan otot dan beberapa ketidakselesaan lain. GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon wanita. Cyst & fibroid juga antara sebab utama wanita sukar untuk hamil. Fungsi GLA ialah ia akan mengurangkan keradangan & saiz fibroid & juga cyst. 

Saya mencadangkan kepada mereka yang mahu hamil untuk mengambil GLA Complex + B complex + Vitamin C + ESP + Alfalfa + Vita Lea. Jikalau mempunyai kekangan bajet, saya mencadangkan untuk mengambil GLA + B complex + ESP. B complex diperlukan untuk menukarkan GLA kepada protaglandins (good prostaglandins). 

Set Kesuburan Wanita


Jom tengok testimonial mereka yang telah mencuba GLA Complex.

testimonial gla shaklee


testimonial gla shaklee


testimonial gla shaklee





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari
 sms/whatsApp: 017-5478807
 Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg

0 comments:

Post a Comment