Shaklee Vivix : Kekal Sihat, Cergas & Awet Muda!

Woohhooo! Promosi Vivix kini kembali lagi. Produk Shaklee yang paling best ni! Bukan setakat boleh awet muda malah banyak testimoni daripada pengguna Vivix memberikan feedback positif dengan Vivix. Apa yang best sangat dengan Vivix ni sampai Shaklee buat promosi sampai 2 kali setahun?? 

Apa Itu Vivix?

Shaklee memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Vivix merupakan supplemen anti-penuaan yang terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak maksima kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap sellular:

1. Kerosakan DNA

- setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel & panjang umur. 
- Ramuan Vivix melindungi & memperbaiki sellular DNA

2. Pengawalan genetik

- pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular
- ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular

3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel

- mitochondria di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun
- ramuan Vivix menggalakkan pembentukan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel

4. Penimbunan protein AGE

- penimbunan protein AGE (Advanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel & panjang umur'
- ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat daripada resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE

Kesan penuaan terhadap sel badan manusia


Vivix™ merupakan satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Vivix™ juga mengandungi Resveratrol yang bertanggung jawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix™.


ramuan shaklee vivix
Ramuan Vivix Shaklee


Antara kajian yang sudah dijalan kan ke atas Resveratrol yang terdapat didalam Vivix.


Brasnyo´et. al (2011), 'Resveratrol improves insulin sensitivity, reduces oxidative stress and activates the Akt pathway in type 2 diabetic patients', British Journal of Nutrition, 106, 383–389.

The present study shows for the first time that resveratrol improves insulin sensitivity in humans, which might be due to a resveratrol-induced decrease in oxidative stress that leads to a more efficient insulin signalling via the Akt pathway.

Selain daripada itu, antara kebaikan Vivix Shaklee ialah:


  1. memelihara kesihatan jantung
  2. memelihara kesihatan otak
  3. memelihara sistem imun
  4. memelihara kesihatan sendi
  5. mengawal kencing manis ==> KLIK DISINI UNTUK KETERANGAN LANJUT
  6. mengawal tekanan darah tinggi
  7. mengawal simptom SLE ==> KLIK DISINI UNTUK KETERANGAN LANJUT


Testimoni Vivix:



















Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari
 sms/whatsApp: 017-5478807
 Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg

0 comments:

Post a Comment