Keluarga Shaklee Ku Yang Best!

Salam semua.. Entri hari ini saya ingin memperkenalkan Keluarga Shaklee saya yang sangat besar! Bila sudah join Shaklee ini memang sudah rasa macam adik-beradik pulak dengan Shaklee Independent Distributor (SID) yang lain. Saya join Shaklee di bawah Master Lyna Noh & Master to be Mazni adalah mak saya (upline). Korang kalo nak join Shaklee kena pilih elok2 tau. Jangantersilap pilih upline. Tak pasal2 korang kena "buang" macam tu je dengan upline korang tanpa memberi sebarang penerangan atau coaching business bagi sesiapa yang berminat untuk membuat business Shaklee ini.

Saya bersyukur sangat saya telah dijumpakan dengan orang2 yang hebat seperti Master Cery, Master Lyna, Master to be Lydzar & Mazni. Memang best buat Shaklee ini sebenarnya sebab kita dapat tolong orang menyelesaikan masalah kesihatan diaorang. Group di bawah Master Lyna bukan setakat memberi tumpuan kepada macan mana nak buat business Shaklee semata-mata. Malah beliau turut menekankan betapa pentingnya amalan rohani d dalam hidup kita supaya kita menjadi orang yang kaya & berjaya di dunia & akhirat. 



Kelas pertama yang saya hadiri. Kelas cara membuat blog di bawah kendalian Master Lyna . Boleh bawak anak suami sekali. Kelas memang santai gila!




Shaklee National Conference 2013 di Sunway Resort. Sempat berposing dengan Master Lyna :)




Seminar Jom Hebat KL juga di bawah kendalian Master Lyna & Hasben. Cuba korang tengok betapa ramainya budak & baby kat situ. Suami sume ada. Bibik pon ada! Korang ada? :P



Makan-makan santai bersama mak saya a.k.a Mazni & adik beradik Shaklee saya di Kuang. Para hasben pon ada. :)


Sesi web seminar bersama Master Lyna. Sambil golek2 atas katil sambil berseminar. Best betul! Business Shaklee sume online aje. 

Rasa bersyukur betul saya telah dipertemukan dengan Keluarga Shaklee saya. Jika anda berminat untuk join keluarga besar kami ini boleh lah hubungi saya. Tak kisah lah anda nak join ahli untuk sendiri makan atau untuk buat business. Saya sedia mengalu-alukan anda semua. Bagi yang serius nak berbisness, saya akan bari anda coaching secara online & offline jika anda mahu. :)


Nak join ahli? Boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari
 sms/whatsApp: 017-5478807
 Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg

0 comments:

Post a Comment