Set Kecantikan Shaklee: Awet Muda Tanpa Suntikan!

"Awet muda" sangat sinonim dengan mereka yang mementingkan kecantikan. Ada yang sanggup berhabis puluhan ribu ringgit untuk mendapatkan suntikan vitamin C,botoks,sel stem & surgeri. Tahukah anda, kita sebenarnya dapat mengembalikan keremajaan & menghilangkan tanda-tanda penuaan dengan mendapatkan khasiat tambahan yang sesuai? 


Proses penuaan paling ketara dapat dilihat pada lapisan epidermis. Khasiat yang cukup & seimbang mampu menjadikan kulit lebih anjal & awet muda. Kolagen merupakan salah satu dariapada 4 jenis tisu asas dalam tubuh manusia. Sebab itulah banyak produk yang mula menggunakan kolagen sebagai bahan utama produk mereka. 



Kira-kira 30% daripada jisim tubuh terdiri daripada kolagen. Namun, penghasilan kolagen akan berkurang bila usia semakin meningkat. Paras kolagen mula menurun bila usia mencecah 20 tahun. Kulit merupakan bahagian paling awal pada tubuh yang dapat mengesan kekurangan kolagen dalam tubuh. 

Kesan Kekurangan Kolagen:
  1. kulit menjadi kering,kasar,hlang keanjalan & berkedut 
  2. rambut mual gugur & nipis
  3. kuku menjadi rapuh & kadar pertumbuhannya berkurangan
Jika anda ingin mengekalkan kulit yang muda & berseri, cubalah ambil kolagen tambahan,vitamin C & polifenol untuk meningkatkan semula paras kolagen anda.

Set Kecantikan Premium Shaklee
Set Kecantikan Premium Shaklee

Vivix, Vitamin C & Collagen Powder Shaklee merupakan produk paling ideal untuk menjaga kesihatan kulit, melewatkan penuaan & menentang penyakit akibat kesan penuaan. 

Kebaikan Collagen Powder Shaklee:
  • membantu membina semula serat kolagen untuk menggalakkan penghasila kolagen pada lapisan dalaman kulit
  • kulit lebih lembut,anjal,licin,gebu & berseri
  • menggalakkan pertumbuhan rambut baru 
  • rambut menjadi lebih kuat,tebal & berseri
Kebaikan Vivix Shaklee:
  • mengandungi polifenol yang kaya dengan antioksidan
  • mencegah kehilangan kolagen akibat radikal bebas
  • membantu proses penuaan berlaku secara sihat
Kebaikan Vitamin C Shaklee:
  • menggalakkan penghasilan kolagen & tisu penyambung yang lain
Gabungan polifenol & vitamin C yang kaya khasiat antioksidan juga terbukti secara klinikal sangat baik dalam menentang radikal bebas yang menyumbang kepada masalah penuaan kulit serta penyakit kesan penuaan seperti darah tinggi, jantung, kanser & diabetes. Langkah anti-penuaan hendaklah bermula di peringkat sel tubuh. Dengan memiliki sel tubuh yang sihat, sudah pasti badan menjadi sihat & awet muda!!

Sumber: iSihat


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:










Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari
 sms/whatsApp: 017-5478807
 Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg


0 comments:

Post a Comment