Pengedar Shaklee di Kampung Jawa, Jalan Kebun, Johan Setia,Taman Sri Andalas, Bukit Tinggi & Bandar Botanik Untuk COD

Salam 1Malaysia uolss.. 

Terima kasih kerana anda mempunyai keinginan untuk mengetahui tentang produk Shaklee. Saya Dayang Ruqayyah Abang Jamari pengedar produk Shaklee yang berdaftar dengan nombor pendaftaran 894891. Kawasan jajahan saya adalah Kampung Jawa, Jalan Kebun, Johan Setia, Taman Sri Andalas, Taman Sentosa, Bandar Botanik, Bukit Tinggi dan Klang Jaya. Saya menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) di kawasan jajahan saya tersebut & juga melakukan pengeposan ke seluruh Malaysia. Anda boleh sms/call/whatsapp/telegram saya di nombor 017-5478807

KENAPA ANDA PERLU BELI DARIPADA SAYA?

Seperti yang kita tahu, dah ramai orang jual Shaklee ini. Tapi kenapa dengan saya jugak uolss kena beli? Sebab.... 
  1. Saya akan bagi cara makan eksklusif hanya kepada customer saya sahaja. So, uolss tak perlu pening kepala fikir macam mana nak makan produk Shaklee ni & susah-susah cari dalam internet lagi dah.
  2. Saya akan follow-up customer saya & uolss boleh tanya apa sahaja soalan mengenai Shaklee ini. Insyaallah saya akan jawab sebaik mungkin.
  3. Saya akan bagi tips mengenai produk Shaklee ini seperti apa yang boleh & tak boleh buat bila makan produk Shaklee ini. 
  4. Saya akan cuba ajar sebaik mungkin uolss yang serius berminat untuk berbisness Shaklee ini

Saya & Dr. Azizan ^-^

SAYA & SHAKLEE

Saya kenal Shaklee ini melalui kawan & kakak ipar saya pada tahun 2012. Mereka ini lah yang menyuruh saya mencuba Set Menyusu Shaklee memandangkan saya ada masalah kurang susu badan. Alhamdulillah, selepas 2 minggu mencuba, memang nampak perubahan ketara. Uolss boleh baca PENGALAMAN BREASTFEEDING SAYA DI SINI. Terus saya decide untuk jadi ahli Shaklee terus disebabkan keberkesanannya & juga untuk beli produk Shaklee dengan harga ahli. Memang tak rugi langsung. Lagi jimat adalah. :)


So, apa tunggu lagi? Jom cuba produk Shaklee! 


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari (Pengedar Shaklee Klang)
♥ sms/whatsApp: 017-5478807
♥ Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg
♥ COD : Klang area only

0 comments:

Post a Comment