Promosi September 2013: CoQHealth Plus Shaklee

Assalamualaikum semua.. September sudah tiba & seperti biasa setiap bulan ada produk promosi dari Shaklee. Untuk bulan September ini produknya ialah CoQHealth Plus. CoQHealth Plus merupakan produk terbaru & telah dilancarkan pada Jun 2013 yang lepas. 




Semakin umur kita bertambah, CoQ10 dalam badan akan semakin berkurangan. Sebenarnya ia akan semakin berkurangan sejak umur kita 20-an. Kebanyakkan orang yang berumur 50 tahun ke atas berfungsi dengan aras coQ10 yang amat rendah.

Apakah coQ10?

Sel badan yang sihat memenuhi keperluan tenaga melalui proses phosphorylation ATAU dengan menggunakan oksigen. Kita bernafas dengan menyedut oksigen dan mengeluarkan karbon dioksida, Jadi oksigen yang kita gunakan tu digunakan oleh sel badan yang sihat untuk menghasilkan tenaga. Jadi CoQ10 bertanggungjawab untuk memastikan proses itu berjalan lancar .

Apa yang berlaku jika KURANG OKSIGEN?

Jika kurang oksigen, sel badan kita TUKAR JALAN lain untuk mendapat kan tenaga, kita akan mendapatkan tenaga dengan membakar gula atau proses glucolysis. Kalau badan kerap menggunakan gula untuk mendapatkan tenaga, sel badan kita akan keliru. Bila sel keliru, sel tidak akan berfungsi dengan baik menyebabkan perubahan genetic dan seterusnya menjadi SEL KANSER (Otto Warburg, M.D., Ph.D.,)

Professor Brian Peskin membuat penemuan hebat. Orang yang berumur 30 KE ATAS perlu mengambil CoQ10 jika:

1. ada masalah kekurangan tenaga (letih, lesu, lepas sidai baju tidur separuh hari)
2. mempunyai masalah jantung 
3. penemuan terbaru prof Brian ialah peranan CoQ10 melindungi saraf dalam pesakit Parkinson’s , Hungtington’s, Alzheimer’s, Freidreich’s ataxia dan Lou Gehrig’s Disease)
4. CoQ10 juga berperanan untuk melindungi kulit dari kerosakan dan byk digunakan dalam kosmetik untuk hilang kedutan .
5. orang yang mengambil STATINS (ubat mengurangkan kolesterol)
6. wanita yang mengambil PIL PERANCANG KELUARGA kerana pil dipercayai boleh blok penghasilan CoQ10
7. mengalami masalah kesuburan (meningkatkan bilangan sperma, pergerakan & mengurangkan peratusan bentuk sperma yang abnormal)

Jika anda mahu tahu lebih lanjut tentang CoQHealth Plus Shaklee, anda boleh klik DI SINI. Jom baca beberapa testimoni pelanggan yang telah menggunakan CoQHealth Plus Shaklee:


Shufarah Oon 
Sy bg ayah sy makan coq health plus masa shaklee mula2 launched product.nih..ayah sy ade penyakit denyutan jantung slow...kalo denyutan jantung normal 85 ke atas..tp ayah sy 60+ je...takat ni sy tgk ayah sy alhamdulillah..xde dgr dia mengah2 lg..kalo dulu..dia buat keje berat sikit..mesti nafas dia mengah2..pdhal dia punya berat maintain je dr muda sampai ke tua.. Shufarah Oon Haaa..lg 1 psl utk kecantikan tu sy sokong..sbb sblm ayah sy makan coq10 nih..kulit dia nmpk kusam..tp lps dia mkn coq..kalah kulit mat saleh...haha..pdhal umur dh dekat 70 thn..xleh jd kan..anak dia tokey shaklee pon kene makan gak nih... 

Eppi Aziz
My customer..isnin lepas coq10 launch kat nc order, nak beli kat kaunter siap lom unlock system haha.. father dia kene heart attack sebulan sebelum coq10 launch, takut berdebar2 sebab produk baru, doa tawakkal...alhamdulillah dah 3 bottle sejak launch...katanya dah kurang semput dan mengah..

Nor Ramli 
Saya.mkn coq10health sbb nk rasa sendiri.. 1. Sy mkn pas bekfas - increase metabolism rate. Rasa bertenaga spjg hari. So if hari tu sy blom mkn coq10 dn kn stay ul smp awal pagi..mmg sy mkn slps isya. 2. Jalan dari parking ke opis berpeluh.penuh perasaan. 3. Downside - sbb sy x bole geng dgn vita e. Bl mkn jerawat menghuni wajah..so mkn coq10 health ni..jerawat naik...tp jerawat yg naik ni mcm.memahami..ia cuma tumbuh di kawasan yg tersorok.dgn tudung.

Nur Nitra 
Pengalaman saya: CoQ health ni membantu beri tenaga. Beri tenaga macamana? Kalau dulu saya naik tangga, mau semputt susah nak bernafas. Tapi alhamdulillah sekarang dah takda rasa gitu. Coq memang besttt! Cksabihah Wmsafwan Sy ada sorg 'anak' merangkap loyal customer sekarang dh jadi ahli...umur dh 50++...husband die ada parkinson dan jantung pkai bateri...xtau istilah sgt tp itu condition die laa...dulu dia amik vivix untuk husband die..dia ckp,nampak elok sket,tenaga dan pertuturan..bila shaklee launch CoQhealth ni,dia beli untuk husband die..amazingly dia bgtau,dah tak nampak bingung sgt..pergerakan lebih cepat dan nampak lebih sihat...alhamdulillah 

Wan Na Wzamry 
Testi : Umo saya baru 32...saya cikgu, mengajar di sekolah yang bangunannya 3 tingkat....setiap hari, kerja yang paling saya tak tahan ialah kena jerit dalam kelas bila mengajar sebab suara tak berapa nak kuat dan kena naik tingkat 3,sehari dalam 2-3kali untuk ke kelas.....saya dah makan produk shaklee yang lain,saya rasa bertenaga...cuma saya notice jantung saya macam lemah sikit....saya jadi cepat penat,bila naik tangga tu lama nak hilang mengahnya.....bila saya cuba ambil coq10 ni, lepas 5 hari, saya rasa kesihatan lebih baik....saya boleh bertahan mengajar sampai habis waktu dan bila naik tangga ke tingkat 3 tu, mengahnya cepat hilang....untuk mereka yg selalu stress, lemah tak bermaya,memang patut ambil coq10 ni




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:












Dayang Ruqayyah bt Abang Jamari
 sms/whatsApp: 017-5478807
 Emel : vada_beckham23@yahoo.com.sg

0 comments:

Post a Comment